website over journalistiek

Persberichten

Gratis dubbele data en minuten voor Simyo Compleet-klanten

Sim Only provider Simyo introduceert vandaag Simyo Compleet. Daarmee krijgen Sim Only-klanten gratis dubbele data én belminuten als ze op hetzelfde adres vast internet van KPN hebben.

Het enige dat een klant hoeft te doen is zelf Simyo Compleet aanzetten. Dit kan heel gemakkelijk in Mijn Simyo of de Mijn Simyo-app. Binnenkort zullen we alle Simyo-klanten die gebruik kunnen maken van Simyo Compleet hierover informeren. De nieuwe dienst werkt erg makkelijk; heeft een klant een belbundel van 100 belminuten, dan krijgt deze klant met Simyo Compleet nu 200 belminuten. En een internetbundel van bijvoorbeeld 1GB wordt verhoogd naar een inhoud van 2GB. Dit is helemaal gratis en klanten zitten nergens aan vast.

Met Simyo bellen en internetten onze klanten via het betrouwbare mobiele netwerk van KPN. Simyo-klanten die thuis internet van KPN hebben, gebruiken het KPN-netwerk dus dubbel. Wij vinden dat je dan óók dubbele bundels verdient! En met Simyo Compleet maken we dat mogelijk.

Simyo Compleet is ontstaan dankzij suggesties van Simyo klanten. Onze klanten komen veelvuldig met nieuwe ideeën om de service van Simyo nog verder te verbeteren. Daarom is het ook onze doelstelling om in 2017 een Net Promotor Score (NPS) van +50 te behalen. Sinds 2014 scoort Simyo al consequent de hoogste NPS-score van de telecommarkt. In de laatste meting van september 2017 is de NPS-score voor Simyo op +38 uitgekomen.

“De klant staat bij ons elke dag centraal”, aldus Bart Versteijlen, general manager van Simyo. “We zijn dagelijks bezig met het nóg verder verbeteren en verduidelijken van onze service en diensten. Ik ben heel trots op ons kleine team dat we nu, in samenwerking met KPN, Simyo Compleet kunnen aanbieden. Met deze extra voordelen hopen we veel klanten blijer te maken.”

Meer informatie over Simyo Compleet is terug te vinden op het blog van Simyo.

Over Simyo

Simyo is een Sim Only-provider die het netwerk van KPN gebruikt. In de afgelopen vier jaar kwam Simyo 12 keer op rij als beste uit de test bij de Mobiele Provider Monitor van de Consumentenbond. Daarnaast heeft Simyo in 2016 als eerste telecomprovider ooit de award voor Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland gewonnen. Deze prijs wordt jaarlijks uitgereikt door SAMR.

Noot voor redactie, niet bestemd voor publicatie:


Voor aanvullende informatie kunt u contact opnemen met:
Danijel Dercksen, Simyo PR (extern) | danijel@qontentmatters.nl | +31 (0)6 467 188 64
Bijlagen: